The Blacker The Berry...

Bazą mojej pierwszej stylizacji jest futro, chociaż robi się coraz cieplej ja nadal marznę, stąd mój wybór. Granatowa sukienka o prostym kroju i kapelusz w tym samym kolorze ożywiają stylizacje. Ostatnio bardzo polubiłam kapelusze, to jeden z niewielu dodatków , który zmienia nawet najzwyklejszą stylizacje. Torebka z żółtymi elementami to moja ulubiona część ubioru . Dobrałam do tego klasyczne czarne botki.  Elegancko ale wygodnie , tak jak lubię najbardziej










Simple CP#Clarks#Ochnik#Guess

10 komentarze:

  1. Swietna stylizacja! Bede Cie obserwowac, zapowiada sie ciekawie :) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale elegancko, bede czesciej tu zagladac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :) Też poluję na kapelusz! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Do twarzy Ci w kapeluszach, zazdroszcze :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Insprujaco, czekam na wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę masz ujebane buty..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie wyczyściłaś/eś językiem butów Pani.

      Usuń
  8. Ale jesteś elegancka!!!

    OdpowiedzUsuń