Breathe of spring







Na wiosnę w mojej szafie pojawia się coraz więcej kolorów. Postawiłam na płaszcz o klasycznych fasonie i pięknym niebieskim kolorze. Myślę, że nie powinniśmy bać się kolorów, choć czerń jest ,,bezpiecznym'' kolorem to czasami(!) wygląda się w niej po prostu nudno . Wzorzysta sukienka o prostym kroju  ,według mnie świetnie współgra z płaszczem. Dla mnie idealnym rozwiązaniem na chłodniejsze dni jest futrzana kamizelka w brązowym kolorze. Coraz częściej pojawiające się słońce zmusiło mnie do wyciągnięcia okularów, ich delikatny koci kształt jest bardzo kobiecy.









Simple Cp, Zara, Vogue, Clarks

8 komentarze:

  1. stylizacja sama w sobie jest okej, lecz nie jestem pewna czy odpowiednia dla Ciebie, ubrania sprawiają wrażenie o rozmiar większych aniżeli powinnaś nosić

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wiosenna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Zresztą oba, i kamizelkowy, i płaszczowy. Sukienka przepiękna. I zdecydowanie w dobrym rozmiarze, niech się anonim nie wymądrza ;).

    Też uważam, że czerń bywa nudna. Moim zdaniem trzeba nie lada inwencji, żeby pokazać ją w ciekawy sposób. Dlatego wolę kolory i lubię też kolory oglądać na innych. Na Tobie wyglądają świetnie :). Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. kamizelka jest przeurocza, takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo piękne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń