Boyfriend

Po maturach miałam ochotę na coś wygodnego, stąd moja propozycja luźnego, niezobowiązującego looku. Uwielbiam  połączenie szpilki + boyfriendy, proste ale jednak efektowne.  Do obszernych spodni dobrałam obcisłą koszulkę i  czarną marynarkę o nietypowym fasonie. Czarny klasyczny kapelusz ożywił  stylizacje. Kiedy zaczęłam nosić kapelusze okazało się że wszystkie spadają mi z głowy przy najmniejszym podmuchu wiatru, jeżeli tez jesteście  fankami kapeluszy i macie podobny problem, mam rade ;)Wystarczy parę drobnych zszyć od wewnętrznej strony, im jest ich więcej tym kapelusz ciaśniejszy . Wspomnę jeszcze o alternatywie do biżuterii. Metaliczne tatuaże  to fajne rozwiązanie, jednak nie spodziewajcie się że wytrzymają więcej niż 2 dni .Pomimo tego, że ich trwałość pozostawia wiele do życzenia to jest to ciekawy dodatek do stylizacji np.gdy idziemy  na imprezę ;)


















Stradivarius#Zara#Clarks#Calvin Klein# Mohito


6 komentarze:

  1. Cudownie wyglądasz w kapeluszu!
    świetne boyfriendy!!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ Zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, pełna profeska :D super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby swobodnie, ale elegancko jak zawsze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam boyfriendy!

    OdpowiedzUsuń