Stripes...



Dzisiaj postawiłam na prosty, minimalistyczny zestaw. Do łask powracają szerokie spodnie, co  mnie niezmiernie cieszy bo są wyjątkowo wygodne ;) Do tego fasonu spodni najlepiej chyba sprawdza się obcisła góra ,która podkreśli talie i dzięki temu proporcje nie będą zaburzone. Szerokie nogawki w połączeniu z obszerną bluzką mogą zmienić nas w chodzący worek, czego żadna z nas nie chce. Jestem przeciwniczką niepraktycznego obuwia, które nadaje się tylko na pokaz .Szpilki, które wybrałam są bardzo wygodne , a to za sprawą zamszu. Nie byłabym sobą gdybym nie założyła czegoś na wierzch żeby nie zmarznąć - jeansowa kurtka, prosta i zawsze modna ;) Musi być wygodnie i ciepło ;)






H&M Zara Clarks

12 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz w dzwonach, wow nie wiedziałam, że tak można w tych spodniach :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. no no, ktoś tu się rozkręca :D super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękno tkwi w prostocie. Masz swoj styl, wyrafinowany jak na tak mloda osobe. Po tych trzech postach widac, ze starannie dobierasz ubrania i stawiasz przede wszystkim na jakosc. Klasyka zawsze wygra z trendem. Trzymaj tak dalej, nie spuszczaj z tonu. Lepiej publikowac zdjecia rzadziej, ale wybierac perelki, wiele blogerek o tym zapomina i zatraca sie w bylejakosci. Widze jednak, ze Tobie to nie grozi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie, bardzo Ci pasują. Też szukam takich, póki co bezskutecznie no i zastanawiam się czy w ogóle by pasowały do mojej sylwetki. Wyglądasz rewelacyjnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) moze warto zobaczyc np w H&M, ostatnio widzialam duzo takich modeli wlasnie tam :)

      Usuń
  5. Niezwykle dobrze wyglądają te spodnie na Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz na kobiete sukcesu, pasuje Ci taki minimalistyczny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny look i bardzo ciekawy anturaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękno tkwi w prostocie! :)

    OdpowiedzUsuń